Przeskocz do treści

Długopisy reklamowe

Długopisy jako gadżety reklamowe

Ostatnie wpisy

  • Kubki reklamowe- całe w kolorze zielonym
  • Czekoladki reklamowe pod postacią trufli – garść wskazówek
  • Logo na ubrankach dziecięcych
  • Filiżanki z nadrukiem – ich główne zastosowanie
  • Prezenty dla dzieci w każdym wieku

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    • grudzień 2019
    • maj 2019
    • listopad 2018
    • październik 2017
    • maj 2017
    • październik 2016
    • wrzesień 2016
    • lipiec 2016
    • luty 2016
    • grudzień 2015
    • listopad 2015
    • październik 2015
    • wrzesień 2015
    • kwiecień 2015

    Kategorie

    • Drukarki etykiet
    • Drukarki fiskalne
    • Gadżety reklamowe
    • Kasy fiskalne
    • Odzież
    • Prezenty
    • Reklama
    • Skanery kodów kreskowych
    • Usługi

    Meta

    • Zaloguj się
    • Kanał RSS z wpisami
    • Kanał RSS z komentarzami
    • WordPress.org

    Logo na ubrankach dziecięcych

    Logo
    Logo

    Ubranka dziecięce charakteryzują się obecnie wielką różnorodnością i wysokim stopniem atrakcyjności wizualnej. Są po prostu bardzo ładne, kolorowe i atrakcyjne dla dzieci, jak również, nierzadko, dla osób dorosłych. Rosnącą popularnością cieszą się także ubranka noszące symbolikę firm, w tym producentów oraz innych przedsiębiorstw związanych z obszarami, którymi dzieci się interesują. W jaki sposób projektuje się reklamę umieszczoną na ubrankach dziecięcych? Odpowiadając na to pytanie, najlepiej posłużyć się konkretnym przykładem.

    Ubranka dziecięce posiadają stosunkowo dużą powierzchnię, należą do największych gadżetów reklamowych. Jeśli porównać z nimi np. długopisy czy breloczki, okaże się, że reklama na ubrankach dziecięcych może być naprawdę duża. Pozwala to na wyrażenie jej w sposób kompleksowy i wyczerpujący.

    Z tego powodu reklama na ubrankach dziecięcych to najczęściej nie tylko logo producenta czy dystrybutora, ale także hasło reklamowe, slogan czy inna dłuższa treść. Logo jest jednak elementem stałym. Przedstawia producenta odzieży w sposób atrakcyjny, szczególnie, jeśli jest to producent powszechnie znany. Może on być znany z wielu innych obszarów, nie tylko produkcji odzieży. Jako przykład podać można wytwórnię Walta Disneya, która, poza produkcją filmów dla dzieci, od kilku lat aktywnie zajmuje się produkcją gadżetów reklamowych.

    Logo na odzieży dziecięcej powinno być wzbogacone np. o rysunki przedstawiające bohaterów kreskówek czy filmów animowanych, przedmioty, wzory czy kształty powszechnie uznane za atrakcyjne, jak np. słońce, księżyc, gwiazda, serce, ewentualnie elementy przyrody, zwierzęta, itp. Wszystko to jest dla dzieci bardzo atrakcyjne i wpłynie na atrakcyjność odzieży dziecięcej.

    Dodatkowym, ważnym elementem jest kolorystyka. Wiadomo, że dzieci lubią kolorowe powierzchnie, dlatego odzież dziecięca oraz umieszczona na nich reklama powinna odznaczać się wielobarwnością. Im żywsze kolory, tym atrakcyjność wizualna większa. Każdy reklamodawca powinien o tym pamiętać, produkując odzież dla dzieci.

    Opublikowano 17 listopada 20181 listopada 2018Autor robertKategorie Gadżety reklamoweTagi koszulki reklamowe logo, logo dla dzieci, odzież reklamowa logo

    Nawigacja wpisu

    Poprzednie Poprzedni wpis: Filiżanki z nadrukiem – ich główne zastosowanie
    Dalej Następny wpis: Czekoladki reklamowe pod postacią trufli – garść wskazówek
    Dumnie wspierane przez WordPressa